Jak bylo řečeno, internet je jedním z velkých pomocníků v byznyse a je v dnešní dobou opravdu nepostradatelnou součástí nejen běžného, ale i pracovního života. Pokud se pro podnikání či jinou aktivitu rozhodnete, je potřeba se jak první zaměřit právě na vytvoření svých webových stránek, kde si můžete prezentovat nejen tedy svoje podnikání, ale také vlastní produkty, služby a samozřejmě můžete zde ukázat či popsat svým klientům i svoje další plány, sny a cíle.
Velká řádka drobných podnikatelů, tak zvaných „ičařů“, živnostníků mají web, který jim pomáhá se prosadit ve světě podnikání, jiní jsou stále úspěšní, i když žádné své vlastní stránky nemají. Některé firmy či právě podnikatelé mají své vlastní stránky, ale ty jsou pouze vizitkou jejich firmy a žádné aktuální informace nepřináší a tedy ani žádné reálné výsledky prospěchu internetových stránek.
Proč tedy vlastně vytvořit vlastní internetové stránky?
1. Přísun nových klientů
Celkový přístup k internetu se na světě odhaduje u nás na šest milionů lidí. Tedy je pravděpodobné, že mezi nimi bude některý také vaším budoucím klientem. Přes internet tak můžete potenciálním klientům představit svoje služby či produkty.
2. Nová cesta prodeje
Internet je nová cestou prodeje a to dokazují i obecně známá čísla. Na internetu totiž pravidelně nakupuje více než polovina českých uživatelů internetu.
3. Buďte vidět také
V dnešní době, i pokud nemáte produkty vhodné pro prodej přes internet, je takřka nutností mít vlastní web, alespoň jako nástroj pro prezentaci a vysvětlení vašeho záměru či produktů či služeb právě budoucímu nebo již stávajícímu zákazníkovi. Pokud by vás na internetu klienti nenašli, může se stát, že pro ně budete nedůvěryhodným partnerem a raději se obrátí na firmu, která vlastní stránky má. Samozřejmě tím tedy usnadňujete konkurenční boj firmám ve stejném oboru a přicházíte nejen o zákazníky, ale také o renomé.