Kdykoliv, kdy někdo posílá velmi křehký balík poštou, tak se modlí, aby dorazil v jednom kuse. Je to adrenalin nejhrubšího zrna, co si budeme povídat. Videa a fotky některých zaměstnanců doručovacích společností nás jenom utvrzují v tom, abychom si pro to raději dojeli sami. Možná nás to i vyjde lépe. Například nedávno opět vyplaval na povrch z vrstev zapomnění internetu snímek, kde zaměstnanec České pošty doslova hází balíky do svého vozu. Není to jenom pošta, i ostatní dodavatelé se se zásilkami vůbec nepářou.
Proč taky? Vždyť to není jejich zboží. Jedno je pravda, mají toho hodně a zaměstnavatel je neustále tlačí do lepších a lepších výkonů. To však zanechává velmi negativní ohlasy nejen u samotných zaměstnanců, ale také u koncových zákazníků, protože kvalita služeb rapidně klesá. Pokud zaměstnavatel nutí své zaměstnance, aby pracovali nadstandardně, byť jim může nabídnout leda tak těžce průměrný plat, tak to moc dobře nepůjde. Dříve nebo později se začnou zaměstnanci flákat nebo ještě lépe, začne jim to být jedno.
Moc zásilek na málo lidí
Co si budeme říkat, pracovat v doručovatelské společnosti není zrovna sen všech. Někteří to berou jako brigádu – nutné zlo. Určitě se najdou i ti, kteří to berou jako životní úděl, ale převážná většina to dělá, protože nic jiného zrovna nebylo. Společnost samozřejmě tvrdí, že všechny zaměstnance, kteří se nechovají k zásilkám cizích jako ke svým vlastním, tvrdě penalizuje – ale jak může tvrdě penalizovat někoho, kdo je již tak znechucen, že klidně odejde sám. A těžko se hledá náhrada, těžko.
Proti každé události a každému člověku
Je proto nesmírně důležité mít skutečně dobrý obal, který je nejen z kvalitního materiálu, ale také který dokáže uchránit jakkoliv křehkou zásilku před jakýmkoliv zacházením. vám hned dá pár tipů, kde se po takových obalech pro váš obsah podívat. Určitě nebudete litovat. A už se vám nikdy nestane, že by snad zásilka došla promáčknutá, s kráterem jako po asteroidu.