Pokud má někdo dosahovat žádoucích úspěchů na internetu, musí nepochybně dosáhnout toho, aby se tam o něm vědělo. A to vůbec není snadná věc, protože o přízeň lidí soupeří na internetu značné množství nabídek z celého světa, mezi nimiž se jenom těžko prosazuje.
Je tedy třeba přijít na to, jak se představovat světu, aby se dostala naše nabídka k co největšímu počtu lidí, jež může a měla by zaujmout. A přijít na to a dosáhnout toho nebývá lehké, protože o totéž logicky usilují i ti ostatní, kteří na síti něco nabízejí, a ten, kdo chce zaujmout, tak musí být ten nejlepší z nejlepších.
A protože jsou lidé podnikající na internetu v záležitostech propagace nejednou amatéři, kteří zase až tak dobře nevědí, jak na to, a vesměs nemají na kvalitní sebepropagaci ani dost sil, ani času, je vhodné vsadit na pomoc od profesionálů, od odborníků. Tedy od těch, kdo nabízejí optimalizaci pro internetové vyhledávače, tedy online SEO.
Právě tato pomoc lidem zajišťuje, že se prodírají s odkazem na svůj web do čela všech odkazů nalézaných internetovými vyhledávači a stávají se tak pro veřejnost lehce objevitelnými. Což je první předpoklad pro to, aby se začalo jakémukoliv webu bez rozdílu dařit. Protože teprve když je tento nalezen, může začít plnit své poslání, tedy předávat určité poselství, něco nabízet a podobně.
A aby byla první nebo aspoň jedna z nejpřednějších pozic v internetových vyhledávačích garantovaná, je třeba vsadit i na PPC propagaci. A co to jsou ony PPC reklamy – jak vypadají a jak fungují? To se dá vysvětlit i pochopit velice jednoduše. U těchto reklam se platí za počet kliknutí na ně, tedy za počet těch, kdo o ně projeví zájem. A tak je zajištěno, že se ti, kdo je nabízejí, musí snažit, aby jimi vzbudili zájem, a ti propagovaní mají garantováno, že neplatí za nic, ale jen za úspěch.
A když se dá SEO a PPC dohromady, na úspěch je zaděláno.